drömmar bara drömmar...

Jaha idag vill jag börja med att säga Grattis till min kära Mor som fyller år idag :)
idag gick jag upp vid 7 och åkte upp till stallet och jobbade till 12. sen hoppade jag wilma idag, de gick åt helvete för hon e så jävla stark :s men men. Sen prata jag med hon som har Goliat nu och han har de bra :)<3
Men dagens bästa är att mamma har hitta en jätte super fin ponny till mig! :D <3 den kallas bamse och är en isabell färgad D-ponny 9 år gammal. såå fin :) jag vill ha den men de blir nog inte så :/ men jag kan hoppas iaf, allt annat suger så de kanske blir min rädding.. <3

visst är han jätte söt!!!! :) <333
vill ha vill ha vill ha!!! <3
KISS/Alexandra Linnéa

Kommentarer
Pontus

Jättefin, vad kul för dig :)



2009-12-21 @ 21:51:12
Nikii

fyfan vad fin ponny! gaalet söt :D



Blogg: http://niiicolinas.blogg.se/
2009-12-23 @ 19:55:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback