...

Tisdag den 15 december 2009. ingen bra dag idag. Trött, gjorde massa tabbar, och krossad.. 5 veckor och 5 dagar..
i Skolan hade jag föst franska -.- Men jag lekte med Camillas kamera mest :D hihi jag  ska köpa en sån sen ;) och Mauro var på besök också :) de va kul :P på middan satt jag typ å snacka med Isak och Uno om typ allt xD (ni vill inte veta mera) efter skolamn åkte jag hem i snö stormen och Sen shopping tur med mamma :) jag hitta ganska mkt roligt idag :P en väska, ett par mjukisbyxor, å ett jätte gulligt deadem till klänningen på jul avslutningen :) Efter de åt vi middag på Kina resturangen, gott gott. sen kom jag hem och blev trött x) 
har gött folket i landet sverige 
 
Gamla Zafari minnen <3
Kiss / Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback