Glad Torsdag :)

Idag har jag haft Ea och Svenska :d jag gillar svenska :P på ea:n så pluggade jag lite matten men är inte klar så jag måste plugga sen också -.- på Svenskan läste vi en novell, "ett halft ark papper" den va ganska bra men ganska svår att tolka.. sen svarade jag på frågor till, de va också svårt :P men kul såklart :) Efter skolan åkte jag hem och sen till ica me mamma. sen har jag städat typ hela huset -.- men e de jul snart så vill man ju ha plus poäng ;) hahaha jag har blivit Westlife nörd också! :d<33
hare gött folket :) <3


hihi :)


bara för att han gjorde min dag underbar och vi har varit tsm i 5 veckor idag <3
älskar dig min isbjörnsgroda :)<33
Kiss / Alexandra Linnéa


Kommentarer
Sandra



2009-12-10 @ 21:43:54
Sandra

gulliga ni är ;)



2009-12-10 @ 21:44:38
tvilling

congratz:)



2009-12-12 @ 23:51:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback