Gott nytt år

de gågna året 2009 har egentligen varit ett jävla skit år men endå jävligt bra. Jag har haft både tur och otur i kärlek, de absolut bästa var med Tobbe.. men de va de som krossade hårdast också.
jag har gjort saker jag alödrig trodde att jag skulle göra.. jag har mått piss men jag har nog uppleft bland de bästa tiderna i mitt liv också. jag har förlorat min ponny.. en tid förlorade jag min absolut bästa vän också.. </3 de är nog inte löst men jag hoppas jag kan göra något åt de.. jag har börjat sista året i grund skolan, jag har fått slamp stämpel. jag har kort sagt gjort de mesta. Dubbel klubbmästare, och vunnit hubertustävlingen på en ponny som inte hoppade. jag har varit en idiot mot allt och alla under hela året kan jag iaf säga. de är fan sant de. jag har bytt personlighet, jag har förändrats något enormt. de är nog tyvärr mest dåligt.. jag har till ock med varit nära döden några gånger. de är sjukt va mkt man hinner göra under ett år, bara 53 veckor, 365 dagar.. men denna tiod har varit enormt viktig tror jag, jag hoppas att jag lär mig något av de..

Som nåra av er vet så åker jag till Grand canaria i 14 dagar nu, jag är inte så glad som jag kunnat varit. jag måste lämna hela mitt hjärta här hos en som jag inte är säker på att hon vill ha de.. men iaf så kommer jag hem fredag 15 januari 2010.  så de blir antagligen inget bloggande på hela den tiden.. :/ men jag kanske bloggar från alranda i morgon bitti :P
hare så jävla bra nu folket!!!
speciell kärlek till Vanessa som jag kommer sakna ut av bara helvete!!! :'(



sista pussnarna från 2009 och Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback