helgen 5-6 december

förlåt för dålig uppdatering i helgen.. jag har varit på ULK (ungdomsledarkurs) och har int orkat blogga tyvärr. de va super kul och jag lärde mig jätte mkt och nu är jag och 19 andra glada tjejer färdig utbildade ungdomsledare :) lite tråkigt att inte få träffa alla igen men skönt att slippa den äckliga maten :s  de jhar varit super kul å få gå kursen iaf :) så de är vad hela min helg har gått åt till, i morgon väntar So prov -.- hoppas jag klarar de. aja men jag pallar inte skriva mer :P
hare bra folket ;) <3

Mupparna från jaffa x) (bilden e från första kursen :P




och en bild jag tagit fick de bli också ;)
Pussar Alexandra Linnéa


Kommentarer
Klara

altså du måste skaffa en bättre bild på oss :P



Blogg: http://klarissan.webblogg.se/
2009-12-10 @ 11:03:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback