Jobb jobb jobb jobb

japp de är vad jag gör varje dag ;) därför har de varit dåligt skrivet dessa dagar, jag har jobbat hela dagarna och har räknat ut att jag har jobbat 41 timmar under ca en vecka så de blir skönt me pengar på kontot ;P Jag är typ trött konstant så jag har nog jobbat lite för mkt.. haha men men, i morgon är sista dagen :D sen har jag Kurs på Onsdag och efter de är de bara Maskeradhoppningen kvar :) SEN ÅKER JAG!!!!  jag har inte riktigt bestämmt mig för att vara helt glad över att åka.. jag kommer sakna världens bästa vän.. :( men skönt att komma från kylan iaf :) jaja nu orkar jag inte mera
God natt :* <3

Jag saknar honom sådär jätte mkt nu :'( </3

Juste! jag köpte en ny mobil idag också :P

En sådan fast Rosa :D <3
Kisses/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback