Lalalalalala snart är de slut!

ja snart slutar vi! hihi de känns ganska skönt men ändå lite ångest.. de e typ 22 vecor kvar till vi går ut, jag har mest ångest över de asså :/ jaja jag e glad att få lov iaf, sen ska jag till Grand canaria snart också! :d
jaha.. idag har jag haft sexuallkunskap och snackat om preventivmedel x) haha jätte kul vi hade idrott på eftermiddan, de va ganska chill vi lekte en lek som heter Harry Potter :P
efter skolan åkte jag till stallet och red på Ronaldo, de gick väl inte direkt super.. hästen har kommit på at han kan smita från jobbet -.- inte bra.. men men sen åkte jag hem duchade och åt ;)
hare så bra folket :)

fan asso... de e sjukt hur mkt jag saknar honom.. när man står där helt ensam så inser
jag hur mkt han betyder.. hur svårt de är att klara sig själv.. helt själv.. </3
ledsna pussar / Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback