lyckorus

Alla människor har nog upplevt ett lyckorus. När man är sådär obeskriviligt glad, man är riktigt lycklig. de hoppas jag att de flesta har fått uppleva någon gång, för mig är det bland de bästa som finns. Jag känner mig som en superhjälte nästan, som om jag skulle kunna göra vad som helst! bara pga lyckoruset. det är egentligen en obeskrivlig känsla när adrenalinet pumpar! Jag älskar iaf den känslan. Att få känna lycka, de kan beror på att de inte händer allt för ofta men det är en skön känsla iaf. Det finns en underbar människa som får mig känna det genom att bara säga tre ord, men ack så fina ord.. jag hoppas att hon vet vem hon är <3

haha alltid kul att skriva och leka filsof ;)  idag har jag jobbat mellan 8 och 12.30 sen åkte jag hem och duchade sen iväg på film time, vi såg iam a legend, den va bra :) sen kom jag hem och åt tacos mums mums :) sen roade jag mig en lång stund med att kolla Vanessas Bdb :P (HAHA lätt road ja vet) sen lyssnade jag på den här låten
http://www.youtube.com/watch?v=74l9iy63UhA&feature=related  den e bra tycker jag :)

hon är mitt lyckoprus, mitt allt, min luft jag andas.. tack hjärtat <3
pece out! <3
Kiss/ Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback