Onsdag 9/12 2009

jaha idag så har jag haft matte på förmiddan och Ea/ Idrott på eftermiddan. på matten gjorde jag 4 tal x) hehe så jag borde plugga snart men vi får se om jag orkar.. på eftermiddan hade jag idrott men jag har såå jävla ont i huvudet så jag kunde inte vara med, så jag sprang runt i skolan och gjorde inget nyttingt alls :P sen fick jag skjus av mamma Sandra till stallet :) Jag red på Ronaldo idag :) de gick super bra :d så jag fick känna mig lite duktig hihi :)
idag kom jag på att jag är tabeltt missbrukare.... :o max är 3 tabbleter per dag för Ipren och idag har jag tagit 5 st...hehe men huvudverkan blir bättre ett tag iaf :)
ja de va min dag ganska kort :P<3


Nypon (:
KISS /Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback