sjukling :(

idag är det tisdag den 8 december 2009 ifall någon hade missat de :P jag fick gå hem från skolan vid typ halv 11 efter lite problem med att stå upp själv och att jag höll på å svimma lite.. men de va skönt å slippa franskan iaf :) sen har jag legat i soffan och haft extremt tråkigt heela eftermiddan -.- sen kom jag på varför jag va sjuk!!! allt är tobbes fel :P jag har inte sovit i hans säng på jäätte länge! (MISSTOLKA INTE!) så därför blev jag akut förkyld typ x) men men iaf så låg jag hemma och kunde typ inte gå från soffan -.- och sen kom mamma hem så de vara bara att droga ner sig me ipren så bar de iväg till Outlet för att köpa julklappar till pappa :P sen åt vi middag på IKEA  köttbullar e mums :) <3 efter de åkte vi hem och nu borde jag fixa me min engelska men jag orkar inte x) men jag ska göra de snart ;) men jag måste till skolamn i morgon iaf eftersom jag ska rida :P <3
har gött folket och så hoppas jag att ingen av er har blivt förkylda för att ni har varit utan en underbar säng för längre x) <3


jag gillar ljuset (a)

Kiss /Alexandra Linnéa <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback