tänk efter...


Om man tänker efter ordentligt, så har vi de jävligt bra.. Men ändå kan man ha de förjävligt i ett land som vårat. egentligen ska vi vara glada att vi har mat, kläder pengar ja allt vi har. Och fortfarande vill vi ha mera, mera och mera bara.. De är sjukt hur vi beter oss och ändå har vi flera varje år som tar sitt liv och främst är de faktiskt ungdommar. De som  är precis som vi, du och jag.. Varför är de så när vi egentligen har det bra? De absolut värsta som skulle kunna hända är att förlora min bästa vän och då är det där jag skulle hamna, då skulle jag bryta reglerna och försvinna när jag egentligen har de bra. Vi är nog inte mer än människor fast vi lever i ett paradis jämfört med alla andra men ändå så tycker vissa av oss att det är ett helvete. Så är det och jag tror tyvärr att vi måste leva med det så..
haha nu leker jag filsof eller krönikör kanske jag ska kalla de :P jag älskar att skriva :) <3 orkar inte berätta om dagen för de är typ samma som alltid, jag har jobbat och ridit Ronaldo.
Kul i jul :P
Kisses/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback