Torsdag, Fredag, Lördag

förlåt att jag har uppdaterat så dåligt! :/ de har varit fullt upp.
I torsdag Sov jag hos Linnea, vi badade och förberdde oss för julavslutingen. de va super kul :)<3

Prince :) Linneas Kanin
fredag så var de jul avslutningen, både Bling Bling tåg och Konfrencier, kul men jag var nervös som faan :P sen fick jag betygen och har höjt mig i 3 ämnen (: Sen var de avsluting på ridningen, jag red minova och vi hoppade, de gick inte så jätte bra.. men men de kan inte alltid gå bra.

hihi Bling blingarna (:
och till slut lördag, idag har jag städat hela dagen, ikväll blir de helt proppat i huset. typ 30 pers kommer, mamma fyller år där av party :P
jaha de va det ;) hare bra folket <3

En liten vinter bild på turbo, bellini, Victor :)
Kiss/ Alexandra Linnéa

Kommentarer
Vanne^^

Faiil, det e robinson ;o



2009-12-20 @ 09:33:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback