björne luktar polkagrisar!! :P

haha internt för det e bara jag som fattar!! xD haha så kan det vara :p
Iaf första dagen i nya skolan idag! jag typ dig av nervositet! i morse me nde blev bättre med dagen, har en rätt nice klass ändå :) dock inga snygga killar -.- men de verkar snälla :P blev typ direkt kompis me två tjejer så behöver inte känna mig ensam iaf xD efter vi slutat så drog jag till Vittra ett tag :P haha jag kommer aldrig gå vidare!!:o Sen drog ja te stallet o red, de gick sådär för ponnyn va nojig när magnus o hansy gick. Sen så var det ett kort äventyr o köpte brandsläkare o typ macko o lite sånt till Bus mötet :) Det var btw väääldigt kul! o vi kmr ha väärsta pang aktiviteten! snart så ni vet :P Det blir skiit kul :D ja sen åkte jag hem o duscha nu har jag suttit här för länge o ska gå o lägga mig i tid idag! För jag har matte Diagnos i morron 8.30 -.- iiinte nice, men slutar typ 13 elr 14 i moron iaf :P
ha en bra natt :) o sov gott <3

*

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Karro

HHAAHAHAHHAHAHAHA !! Jag lovar att folk tror att du fortfarande går där .. ;p <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-08-20 @ 07:52:45
E'

Åhh happy times! Första skoldagen blev lyckad, I think^^ Tur att vi fann varandra<3



Söt blogg btw, sparas i favoriter, hähä. Love<3



Blogg: http://special.bloggplatsen.se
2010-08-20 @ 15:43:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback