blommor & bin? xD haha raaaandommmm :D

japp heeelt ramdom rubrik för jag vet inte va jag ska ha för rubrik. Typ alla rubriker handlar om mig och mitt tragiska liv, ja de känns ju sådär. Så nu jävlar ska jag släppa all den skiten för snart börjar skolan och då kommer det nya pojkar. haha det är inte meningen att ni ska förstå :p
jag bloggade inte i går, sry för det. hade lixom fullt upp :o började dagen me att åka te stallet o rida, sen kolla jag när Carina red o efter de va de hem äta o glo tv:e en stund för o senare åka till Karlshem :) det var trevligt de.
Idag så började jag och Mamma dagen med att åka till Gymmet :p haha hurtigt värre :p ska dit i morron me ;) fy fan nu ska det bli fart på fläsket!!! Sen drog vi till outlet o jag köpte en väska till min bror samt två par skor, var av ett par ett par Lila Converse! :D asnice! :D sen så hem o käka för att sen dra till stallet :) det gick inge vidare o rida idag.. men jag tror att ponnyn e lite trött :p så det kanske blir vila i morron, de får vi se :P Sen blev det karlshem idag me :)
ja, ha det bra folket jag har inge mer o säga nu :P

Mina fina Skooor :)

haha, det var tider det <3 men nu är dem borta, för alltid.. (vi bjuder på den)

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback