dax att räkna får..

japp, snart e det dax att lägga sig i sängen, skicka iväg massa sms o sedan börja räkna får, jag kommer inte får det lätt att somna idag..
Idag har jag iaf varit på gymmet, varit i stan mned Lotta o mamma, o varit en snabbis i stallet (typ 3 min) och sen varit på Karlshem :) Köpa presenter o longera ponnyn får vänta till i morron, då måste jag också städa hela huset -.- för vi ska ha ett litet partay i morn kväll :P de blir kul de :) redigera bilder vet jag inte när jag ska hinna med xP men en dag kanske jag hinner me det :p jag o Lotta hade skit kul i stan medans mamma va på andra uppdrag. Sen var de typ hem o äta o dra till Karlshem :p och folket jag kan bara tala om vilken jävla träningsverk jag har! efter 2 dagar i rad på gymmet så känns det ! :o haha i morron blir det en dags vila iaf :p men jag gissar att dagen blir fullproppad iaf. haha en skoldag kmr bli lugn jämfört med de här xD men det e nice nice, förutom att jag inte hann borta på ponnyn idag :/ men evve va snäll som gjorde det iaf :) så tack till henne :P ja.. jag har inte så mkt mer att säga just nu xP så ha de gött folket.


where did we go?

INGEN FÖRKLARING JAG ORKAR INTE MED DET.

alexandra Linnéa



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback