det handlar om fyra olika personer

Hon krossar mitt hjärta dagligen, och det visste hon, när hon var sig själv.
Han förstörde 7 månader av mitt liv TOTALT.
Hon fick mig orka leva.
Han gick mig le, och upptäcka nya sidor av mig själv.
Hon gjorde det värta att leva
Han gjorde det också värta att leva ibland
dem förstörde den största delen av mitt hjärta.

Men..
hon räddade det
Han fick mig le igen
Hon gör mig glad varje dag
han fick mig leva inombords igen

Jag är två av dessa fyra individer väldigt tacksam för stödet de senaste månaderna <3

Anna Rönnberg jag älskar dig av hela mitt hjärta <3
och den andre hemliga personen som ni inte får veta om, tack <3
----------------------------------------------------------------------


1 år i himmelen idag <3 vi saknar dig :/ <3

Alexandrsa Linnésa <3


Kommentarer
Karru

även fast jag förmodligen inte är någon utav dem så vet du att jag alltid finns här för dig <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-09-06 @ 19:40:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback