fullt upp o sen blir det seger ;)

HEEEEEEEJ! :D
hallå alla glad och sura! :) jag har fullt upp varje dag nu fan, heelt galet. Vet ni en sjuk sak ajg kom på?! DET ÄR 1:A AUGUSTI IDAG?!?!?!? asså heelt galet lixom, vart tog hela sommaren vägen? den började de ju nyss ju :/ var tog alltid vägen? haha en tag ska jag faktiskt sätta mig ner och skriva om sommarens höjd punkter! men det blir en annan dag tror jag :) Iaf så gick jag sovmorgon till typ 9e idag! .D trevligt, skulle ha skrivit lappar om att katten e borta men precis när jag skulle börja så kom han hem :) så nu e iaf katten hemma :) käka iaf frukost och drog sedan till: Sommarhagen, sen Ikea och till sist Ö&B och handla lite saker. Kom hem o började tvätta sängkläder så jag har bäddat sängar o städat hela dagen. jätte kul typ 3e dagen i rad -_- allt detta har gjort för att familjen seger från norrland ska komma på besök från norrland. om ca 30 min eller så. vilket betyder att jag har ganska brottom för att hinna duscha :P haha ha de bra folket, jag hoppas verkligen att jag ska kunna blogga under dessa dagar också. Men de åker hem på onsdag så tro inte att jag är helt död. Bara lite ;)

Backman :)

asså egentligen sjuk, jag har haft min sista skolavsluting på Sjöberska... :/ men vi e tbx på uppstarten!! xD :D

HA DE <3

ALEXANDRA LINNÉA

Kommentarer
Kathrin

Haha tur att katten kom tillbaka ;)<3



Blogg: http://kathrinlarsson.blogg.se/
2010-08-01 @ 17:18:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback