Gröööönan

tjo alla fiiina undersåtare :)
hela dagen har tillbringats på Grönan me Seger´s :) mkt trevligt faktiskt. Bara det att de regnade så vi vart blöta :P men det stora pluset är iaf att de typ inte va nåra köer ;D det är alltid trevligt de. iaf så åkte vi mass saker, Insane o berg o dalbanan. gick lustigahuset o mkt mer :P men dagens bästa var iaf Pop expressen. Eller som vi har döpt om den till Fjortis karusellen :P  iaf, när vi kom hem så sov jag en stund för jag gick upp 5 i morse för att rida :p Vaknade och åt midda, sen besämde jag att jag o Ebba skulle cykla till konsum o köpa goodiiis :D så de gjorde vi. men jag orkade inte klä på mig ordentligt, och såklart fick jag ångra det! åk aldrig till närmaste affär i typ myskläder, för man träffar folk man känner! och då e det jävligt jobbigt! iaf så köpte vi vårat godis och cyklade hem igen, åt godis och jag gick upp typ 10 kg :s hjälpte mamma o leta efter en bil också. Sen har jag inte gjort så mkt mer.. :P
Jag måste sova nu också, så god natt <3 i morron blir det Solvalla med Bozze :P
God natt :) <3

En blandning av det här
och...

Det här känner jag mig nu. TOLKA FRITT!! 
ha en bra natt, ensam eller tsm med någon :P <3

aalexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback