haha vart ska världen sluta? xD

haha kvällen var trevlig o lung :P jag var typ barnvakt o har btw fått typ jobb som de senare i höst typ :p så de blir bra pengar de :p Haha jag orkar inte berätta om min dag för jag e tött o klockan e just nu 23.00 och jag ska upp 5.30 -_- för att åka te Falköping på uppdrag med Mamma & Lotta ;) haha datorn e med så det blir nog fin uppdatering ;) de märker vi iaf då :P
så nu tänker jag sova för jag är trött <33
Btw så fick jag höra en skön/ skrämmande grej från en 7 åring nyss!! xD hahaa upp forsta dina barn bättre mattias!! xD <3333


Sov gott alla söta :) <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Kathrin

Vacker bild!! ;D<3



Blogg: http://kathrinlarsson.blogg.se/
2010-08-08 @ 15:01:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback