I Love you...

Tjääääna hoppas, min skoldag var väääldigt kort idag! :D haha Jag sov jäääte länge, o fixa mig o så sen började jag 13.00 o slutade 14.00 asså fatta nice! :D haha när vi slutade gick jag hem, typ åt o bytte om för att sen dra till Karlshem. Där tillbringade jag min kväll :P Sen om jag hem o Duschade o åt igen :P sen har jag gjort mina två läxor som jag har :P Haha de e asnice o inte ha nått o göra typ :P I morron blir typ längsta skoldagen, från 8.50 till 15.20 sen ska jag väl te ponnyn o rida :) Hon lär vara pigg efter två dagars vila :P Ja, de va väl de :P jag ska nog sova nu så jag orkar med morgondagen ;) haha annars blir de fluuum o mina klasskamrater e inte riktigt vana vid de än xD så ska nog undvika de :P
Ha de gött hörre ni ni :)

För att vi e sååå fina :) <333

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Karru

fina !! :D <3333



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-09-06 @ 19:13:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback