if you were min, I would run around the earth for you.. <3

tjeeeenis penis ;) vet ni va jag har gjort idag?? :D  jo jag har hopppat me min sööta ponny!! :D <3 hon va jätte duktig, haha vi hoppa inte direkt högt men hon ville hoppa iaf :) så de va roligt =) sen badade jag o anna min skiitiga ponny :P så hon blev ren ;) sen gick vi te IKEA o åt :P sen så gick vi tbx o kollade när carina red o lekte me lottas hund ozzy :P haha de va rätt kul :P
Ikväll hoppas jag att jag kan få gå ut en stund :) iaf vara med Ida ett tag :)<3 får se om någon annan vill dra me :P de märker vi :P i morron kanske vi ska te ryttis o kolla hoppning eller så ska jag bara rida :) o på Söndag blir det Falköping för o hämta häst :) men de määrker vi ;D
ha de görbra! folket! :D

Bara LIIIITE! EGO :d :p <333

aalexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback