stan med älskling :)

Dagen började rätt tidigt för att åka till sumpan där min älskling bor :P Sundbyberg är läskligt!! för när jag gick av tåget bara gick helt vanligt så visslade Byggarbetarna efter mig!! :o asså vad e grejen!! :s jag fattar inte, visserligen var de typ 24 kanske? så de va inte så farligt så men asså va e grejen me att vissla efter mig?! jag fattar inte:s  Iaf skulle ju ha varit på grönan idag men när vi skulle köpa biljetter va de 200 före oss :s så vi gav upp det o bestämde oss för att skita i grönan o shoppa ist :P <3 jag köpte maaasssa saker! :D och för en gångs skull har jag fottat de :p (a) :D
så ni får bilder ist ;)

Lila linne under, Gina 49:-
genomskinliga rosmönstrade tröjan över 149:- H&M
Hängslen 79:- H&M
Jeans Gina, 99:-

Linne från Gina, 19:-

tröja/ tunika Bik Bok typ 29:- ?

fel skärpa på bilden -.-
men iaf en typ tunika från Bik Bok, typ 49:- eller nått :P
O lite annat smått o gott som kanske får va me i morgondagens inlägg :P
ha en bra natt, nu ska jag sova!! <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback