typ STATUS!! :D <3

Asså fett status på miiiig!! :D idag har jag... barampanpanba... träffat Elin i ARLA reklamen på riktigt!! :D känner mig aaaaasball!! :D det var skiit kul :P sen provred Lotta hennes syster Hannas häst :) den var duktig o fin :) sen drog vi vidare till Karlshem där jag "provade" en häst som heter Mia, hon var lite kontig, o sen bytte jag med Lotta o red en stund på gina :) Jag säger bara faaaan va coolhäst!! :o asså heeeerregud! o jag e inte ens troende! shiiit va ball hon är alltså! :D
ja.. det var de roliga händelserna idag! en rätt bra dag kan man säga! :))
ha det <3 !

för alla er nördar! som inte vet vem denna kändis är ;)

Btw! haha min mamma är rik´skändis på Mälaröarna! xD

Seriöst jag vill BO i falsterbo.. :/ <33

Alecxandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback