Min sommar 2010

Snart är sommaren slut, iaf sommarlovet och värmen o solen verkar föja med det.. Den här sommaren, sommaren 2010 har varit sen skit jämfört med förra sommaren.. Den började ganska okej eftersom jag fick tillbringa den med min bästa vän, ja det var faktiskt underbart de få dagarna. Sommarhopptävlingarna var HELT UNDERBARA! absolut en höjdpungt denna sommar. Efter det var de direkt iväg till Falsterbo o häst tävlingar, det var trevligt men inte som alla andra år. Eftersom farfar inte var med, det kändes skönt men väldigt konstigt eftersom (även om han inte vill/tror så tillhör han får familj fortfarande) För er som inte vet vad som har hänt så är det en lång historia som har resulterat i att jag "inte har" någon farfar längre. tråkiogt men han har gjort allt själv och det går inte att ändra på honom. Aja hemma från Falsterbo jag med maaassa saker o en ny frisyr :P sen tre dagar senare bar det iväg till Karlshem med Erica :) det var super kul o trevligt :) träffade Rebecca & Olivia då. Väl hemma från det så gick sommaren vidare, jag Red tillsammans med mamma i 3 veckor för att hon red på Carinas häst när hon var på Sememster på Åland. Det var även under en av dem veckorna som den trevliga tältningen ägderum. Det är iaf topp 3 undersommaren. Den trevliga prommenaden med packade killar o sen ösregnet som blötte ner alla saker o halva tältet. Det var en väldigt trevlig natt de :P haha <3 Sen hahr de såklart kommit flera trevliga kvällar me de underbara Sjöberskaboysen :p o karro för de mesta :P men den kvällen som de va typ jag o 5 killar hos sebbe Sjödin de va fett kul xD hahaha Faktiskt så är det pöjkarna från sjöberska som fått mig skratta mest denna sommar! Det är jag väldigt tacksam för <3  jag har tillbringat ovanligt mkt tid med min mamma denna sommar faktiskt, vilket ä'r bra eftersom ja inte vet hur mkt vi kommer umgås i vinter när hon jobbar. Har varit underbart väder också men det tog ju slut nu.. lite tråkigt men så äre :/ var på grönan me Carina, Anton o Vanessa också! xD det var skiiiit kul. Asså för er som inte vet det så är Anton & carina underbart kul o umgås med! de är snäll o väädigt roliga! haha :D Sen har jag inte gjort nå mer speciellt tror jag... Men vet ni vad, jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få spola tbx tiden till sommaren 2009, den var 10000 ggr bättre! <3 Men tyvärr så går inte de. Det är åt helvete me de -.-" Det var typ min sommar i kort version :P
Lite bilder från sommaren får ni me :) 
 
Bad med Karro, Adam o simon också väldigt trevligt <33

Denna fina flicka har förgyllt min sommar! <3

Karlshem! <3

Jag har kört Backmans moppe! :D :D <3

Falsterbo :)

Blev årets elev :)

Jag fick tillbringa lite tid med den jag älslar mest iaf.. hade behöft mer för att inte svika henne som jag gjort nu. Men man kan inte få allt uppenbarligen

HAHA Max :) jag ska hämnas för att han knuffa i mig i vattnet heela tiden!! :o

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback