you can put an end to my pain, but you don´t want to..

Hej, en rätt nice dag i skolan ändå. Som ni kanske läste om i morse, så var jag på skit humör. Men mina fina nya klasskompisar lyckades få mig på bättre humör :) så tack till dem :) sen hade vi typ 2timmmars håltimme :p så vi gick (värsta omvägen) Men vi hade ju gott om tid, så vi gick ruunt ruuunt :P Haha iaf så köpte Madde, Mattias o Hussain glass. Sen gick vi tbx o då en kortare väg ;) Hade Geografi, me stöörigaste läraren -..- asså seriöst ja typ somna 10 ggr på en timme. Men haha mina fina vänner fick de bli lite roligare iaf :p Slutade vid 15.05 iaf o sen gick ja till centrum o kolla en kortis för att sen dra till tandläkaren. Jag kommer inte få någon tandställning :/ men va fan jag tänker inte betala 30.000 själv direkt -.- Men iaf så drog jag till stallet efter de o skulle rida innan skulle bli vaccinerad kl 6, Men när jag skulle göra iordning henne halv 5 så hade hon redan blivit vaccinerad :s så jag kunde inte rida, SSå jag smörjde alla saker, Bortade en snabbis på Wilsson o Lite på ponnyn också ;)
Haha nu orkar jag inte berätta mer, Jo jag åt en väldigt god midda :)

såååå hääär (-------------) EGO  känner jag att jag vill vara nu, Herrå <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback