you don´t know

vet du hur det känns att inte länge vara en del av en annan människas liv,
vet du hur det känns att inte längre få sms varje dag från den personen,
vet du hur det känns att inte längre vara älskade av henne,
vet du hur det känns att inte längre vara delaktig i det mesta som händer,
vet du hur det känns att inte längre kunna säga "jag älskar dig" till henne,
vet du hur det känns att inte längre få något svar av henne,
vet du hur det känns att inte längre få behålla sin bästa vän,
vet du hur det känns att vara hatad av henne,
vet du hur det känns att inte längre vara något värd,
vet du hur det känns att inte få dela det där speciella med henne,
vet du hur det känns att inte dela de där jätte hemligheten som ingen annan egentligen vet.
vet du hur det känns att inte vara omtyckt.
vet du hur det känns att få de där hemska blickarna.
vet du hur det känns att vilja dö för en person.

Nej det tror jag inte att ni gör, det tror jag inte. Jag visste det inte hur det var, jag har lärt mig massa nya saker. Men tyvärr har det ärrat mig för livet, jag kommer aldrig någonsin glömma alla underbara stunder, men jag kommer heller aldrig glömma gångerna, du höll på o ta mitt liv.

FÖRLÅT

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback