Dag 01 – Presentera mig själv

jag heter Alexandra Linnéa Öhman är 16 år o ca 1 månad, jag är född den 15 november 1994. Jag är blond med bruna ögon, är ca 163 lång o väger för mycket ;) För den som inte hade förstått de så älskar jag hästar, jag är i stallet nästan varje dag för jag har en egen ponny.  jag har en underbar Pojkvän vid namn Hussein Alavi :)
jag mitt liv är fuckt up ganska ofta, jag har noll och inget självförtroende, och för er som inte förstått de så säger jag inte att jag e ful för att få uppmärksamhet utan för att jag faktiskt tycker det. det är snarare tvärt om, jag gillar inte att folk säger att jag ser ut när de egentligen inte tycker det. jag tycker att ajg är ful och så är det bara. vet inte varför men jag har verkligen inte bra självförtroende.
jag har ett heeelt fuckat "förhållande" eller va kallar man det, iaf ett fuckat band eller nått till min farfar. Jag är jäävligt bortskämd. och de hatar jag också nu för tiden. det är hemskt egentligen. och de värsta är att jag inte förtjänar det jag. jaja nog om det. jag bor i västra jakan, jag älskar jakan! :D jag hatar snö o vinter, sommaren e favorit årstiden. jag är en "slampa" i vissa personers ögon, ochg tydligen lätt o flörta med. något jag har lärt mig de senaste året är att jag måste börja tänka på mig själv när de gäller viktiga beslut, inte sätta mig själv längst bak i skiten o se någon anna före hela tiden.
något jag är riktigt riktigt dålig på är att gå vidare och ibland att se de positiva i saker, jag var olyckligt kär i ca 10 månader och jag e jäävligt bra på att trycka ner mig själv.
jag brukar ses som en positiv person, jag skattar iprincip jämt :P men tro mig jag har haft mina dippar, mörka tider. vad finns det mer att säga?
för det mesta är jag lat och ganska långsam. jag är bra på att göra ingenting o skolan e inte direkt de roligaste jag vet x)
så en typ sammanfattning:
jag är ganska kort
jag är ganska lat
jag är bortskämd
jag älskar min ponny och pojkvän <3
jag hatar mig själv
jag är trött jämt!
jag har måånga olika ryckten
jag behöver en spark i röven ibland
jag är svår att förstå ibland.
det är nog de jag kommer på just nu.

this is me :)

Alexandra Linnéa

Kommentarer
Anonym

hört talas om skönhetsoperationer? varför inte prova? om du nu är så missnöjd med dig själv alltså. funkade ju för kissie...



2010-12-08 @ 21:21:09
Anonym

försökte bara vara hjälpsam. ber såååå hemskt mycket om ursäkt.



2010-12-09 @ 11:03:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback