Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Ing-Marie och min pappa heter Mats.
Min mamma är världens bästa mamma och även världens bästa ridlärare! hon är 42 år och är född i uppsala. Hon är bäst! Det är tackvare henne jag har min ponny och tack vare henne jag hade Goliat <3 Det är även hennes förtjänst att jag är den jag är. Hon hatar kyla o gillar att åka på semester. Hon jobbar som ridlärare och har gaalen hästkunskap :) Alla som känner henne vet att hon e bäst :)
Min pappa är världens bästa han me :) Han e också 42 år och född här i järfälla. Min pappa är världens snällaste o rolig :p han kör mig överallt (a) han gillar att spela golf och fotboll och jobbar med att sälja tryckplåtar på AGFA.
hm.. jag kommer inte på så mkt :p pappa är bra på att klippa gräs o måla å sånt också :P haha
jag kommer inte på något kul om dem.. :P

Och s´å här ser de ut ;P

Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback