lila julgranskulor :)

tjaa ;)
idag har jag varit i riksdagen med skolan, de va inte kul -.-' x) haha jaja skoldagen var väl 4 timmar inräknat alla resor -.- hatar SJ. sen så åkte jag iaf till stallet :P träffade mattias där :) sen så träffa jag fillan, då bestämde jag mig för att rida barbacka :P haha första gången på min ponny :p o typ första gången för mig de här året xD jag har inte så bra balans x) men de gick hyfsat iaf :P ponnyn tyckte nte jag va jätte konstig iaf :P haha så de blir mer barbacka riding den här vintern ;D
sen så gick jag o fillan ända till felles skola tallbohov xD mötte henne o gick sen till donken o åt en burgare ;) sen drog vi vidare till Plantasen :P haha där köpte jag lila julgranskulor :) sen gick vi till justa o köpte glitter ;D o snöö spray :D sen gick vi te ikea där felle köpte julkulor :) sen gick vi te bauhaus där skulle jag leta efter en liite gran o ha i fönstret men hittade bara sånna som va för stora :/ vi hittade fett mkt fint lila glitter o skit o blev fett sura -.- men men de jag har e också fint faktiskt :p aja, hade sällskap med viran, felle o anna hem :) sen kom jag hem o nöördade mig vid datorn :P
i morron e de stuudie dag :D jiippie :D

länge sen ja, men de gör bara att jag saknar de mera..

jag ääälskar diigg!! :) <33333

Aénnil  ardnaxaela


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback