mitt i natten :)

heej det är mitt i natten och jag borde sova men de gör jag inte x)
jag måste börja memd att säga att jag börjar tröttna på alla elaka kommentarer jag får. de känns inte kul o blogga när alla bara är elaka, jag kanske ska sluta blogga?
Idag har jag inte gjort något vettigt på hela dagen :s jag sov till 11.30 sen låg jag i soffan till 13.30 åkte till stallet vid 13.45 sen satt jag i klubbis o soffan till 17.20 asså fattar ni?! jag hade iaf en jävligt rolig och behövlig diskution med Lotta o Erica :) de va asnice! (y)
Sen red jag o de gick inte så bra -.-'
åkte hem o sen duchade jag o åt middag, efter de drog jag med Karro till Pontus, kollade film den vä ääckligt läskig ibland men faktiskt bra :)
Gick hem, fick sällskap av niklas. jag kände för att hoppa i en snöhög x) den va typ till halva låret på mig x) haha så jag blev snööig :P och höll på att ramla x)
jag borde sova nu men jag sitter fast i stolen :o haha
klockan e efter 1 och jag kommer va död i morron, ponnyn får nog vila (a) <3

Saknar sommaren!!! :( trött på snö nu :/

jag kände för det :p <3

Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback