tiiiiiiitta på tttttvvv ;)

tja ;)
jag bloggade inte igår, dygnet hade lite för få timmar :P
igår var det tisdag o jag hade studiedag ;) skulle egentligen ha varit med Hussein<3 men min katt Emil var jätte halt o hade jätte ont i höger fram fot :/ så vi var tvungna att åka med honom till veterinären, haha katten gillade inte att åka bil ! x) men hos vetrinären var han jätte duktig :) benet var inte av som tur va utan han har blivit biten i benet o har muskel inflamation. haha katten får medicin o hoppar runt fin fin :P
idag är det onsdag och jag skulle egentligen haft en lektion, naturkunskap meeeen :D min lärare var sjuk så jag behövde inte ens gå till skolan ;D niice, jag har först varit på gymmet, jag trodde jag skulle dö xD sen så var jag med mamma o köpte lite julklappar ;) haha :p nu e jag hemma o ska nog äta snart :) sen ska jag först till Säby o rida på min ponny :) sen ska jag åka till Karlshem o rida på gigalo ;)
haha :p haaaaa de bra :)

I love you <3

alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback