lalalalalala

tjenare!
jag vet att jag inte har bloggat på typ 1000 år men de hinns inte me o när jag hinner så vet jag lixom ine vad jag ska skriva :p så de har lixom inte blivit av.. MEN jag ska försöka börja igen ;) dagens inspration kommer från vackra Karolin & Sofia :P jag länkar deras bloggar senare ;) höhö :)
ja.. vad händer i mitt liv då? ;p inte sådär förskräckligt mkt asså :P jag nööördar musik som fan, jag e i stallet massor, ponnyn e lite seg men vi gillar att galloppera i snön iaf :) Hahaha ponnyn e nog glad att hon får vila en del för Lotta är sängliggande :/ hoppas hon blir bra igen! 
i skolan e de roligt ibland xD haha asså min söta klass e liiiiiiite speciell xD haha men vi har kul :D fett synd att jag måste byta sen.. :/ men de e ett tag kvar iaf :)
min söta o underbara pojkvän spenderas en del av tiden med, bland den bäst spenderade tiden tycker jag :)
eh.. ja ibland träffar jag vänner också x) mest stall folk men lite annat också ;)
hälsar på vittra typ varje vecka xD haha men jag trivs där! jag kommer inte släppa taget så är det!
Ja.. eh.. vet inte riktigt vad jag ska skriva :P
jo jag har funderat på att göra de här 30 dagars grejen ;) VAD TYCKER NI OM DET?? :D
de va nog allt :P
ha de braaaa :)

Ego dego bjuder jag på ;D <3

Alexandra Husseins Linnéa Öhman <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback