Facebook är så jävla långsamt!!

Idag är det måndag, alltså föreläsning med Sven -.- det är seriöst de värsta som finns -.- alla som e från vittra fattar! det suger! sen var de engelska, vi läste bara typ, hehe ja å linnea satt med killarna (Uno, Isak, Robin, Andre, Viktor) och gjorde typ Simon "besviken" men men så kan de va :P haha jag hade skit kul med Uno x) Men dock läste jag inte så mkt.. (a) Efter skolan red jag Darkella, de gick inte alls bra idag. Men vi gick ut på ridbanan och red i Djup snön!! :D asså de va seriöst såå jävla roligt!!! haha de var länge sen jag var så glad.  Och jag insåg hur SJUKT JÄVLA MKT!! Jag älskar att rida asso!! så underbart!! <3
Nu sitter jag här och lägger upp bilder på Hansy åt Vanessa, Och just då passar Facebook på att dampa!!! :S Men men jag börjar om igen, självklart gör man allt för den man älskar <3
det var de de :P hare gött ;)


Jag älskar dig och kommer alltid att göra oavsett vad.. <3
Snöö Pussar/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
therese

ååh, ja älskar att rida darkella, skulle gärna byta till mig henne (a)



Blogg: http://tlofstrand.blogg.se/
2010-02-02 @ 16:02:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback