Fuck Förklylning!

Jag har varit hemma heeela jävla dagen idag! :@ såå fucking tråkigt -.- Jag har typ haft feber och skiit ont i halsen, så jag fick inte rida för mamma. fett sämst. Hemma har jag typ tvättat och städat, inte de roligaste kanske men de håller mig sysel satt. Jag har även kollat på flyg hem från Gotland, s¨å de är typ 95 % säkert att jag får åka!! :D så fucking nice asså! Glädje på riktigt äntligen!
I morgon ska jag jobba halv dag, (till 12) sen kanske hem i mellan och typ äta, sen är det BUS årsmöte. Efter det ska jag Rida och pyssla med min ponny, hade önskat att någon kunde fotta (a) men de lär nog inte hända. aja i morron blir de fullt upp iaf ;)

Jag undrar verkligen hur han har det och hur han ser ut nu :) <3

KISSES/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback