fullt upp!

förlåt! att jag inte har bloggat :/
Itorsdag var jag me linnea efters skolan, vi bakade och sen var vi på musikalen RENT som sam gymnasiet gör, med tvilling också. Den var jätte bra :)
På fredan var de typ genomgång av No:n så att vi iaf har en liten chans på provet. på eftermiddan lekte ja lekar med S3, haha de va fett kul :p (bilder kommer mattias ;P ) Sen var de stallet som vanligt. Efter stallet gick ja å Linnea, Karro, Simon å adam hem till Simon, vi hade typ "filmkväll" de va kul å vi somna typ 4 x) men jag e faktiskt inte så trött :P Åkte hem vid typ 13.00 å sen har jag bara varit hemma å myst med mamma :) vi kola också film å jag ska shoppa massa från börjes :D å Ellos har värsta rean så jag ska beställa där ifrån me :P
aja ha de bra ;)

Snart faller jag perics som blombladen..

PPPPUUUSSSS/Alexandra Linnéa

Kommentarer
Mattias

De är bra att bilden kommer ;) Jag räknar dagarna! ;D



2010-02-23 @ 15:30:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback