Glad alla hjärtans dag :) <3

Idag har varit en låång dag :P Bröjade med att gå upp aptidigt för att jobba, när jag kom till jobbet så visade det sig att jag egentligen inte ska jobba men jag jobbade iaf :P så vi var 3 st i stora, vilket gjorde det mkt lättare att jobba ;) Sen hade jag dagens typ mysigaste stund när jag skulle gå upp höloftet, de var jätte mysigt där! :) synd bara att jag var ensam och inte kunde dela det med någon annan men det kanske var det som gjorde det så mysigt. Slutade jobba vid 12, då åkte vi direk till vinn. Där köpte jag ett täcke, pälsglas och morötter :P så hästen blir glad :) sen åkte jag tbx till stallet :P efter ett tags slöande med nåra kul människor i klubbis så gick jag, felle å vanessa till ridhuset och kollade lite först på träningen med privathästarna och sen på ponnyerna som hoppade. efter det skulle vanessa hoppa från trappan och vi trodde hon skulle ramla genom hela snö högen men de gjorde hon inte x) efter de så gick jag å felle på typ äventyr runt ridhusängen och hoppa i snön. Jag gjorde en snö ängel :) Sen red jag och ponnyn är fortfarande halt :'( så mamma kanske ska åka till solvalla och kolla vad som är fel.. :(   Haha min dag var lång så det blev en lång förklaring :P

Hihi jag å emil sötnosen :)

Du kan göra mig lycklig med 4 ord. jag älskar dig <3

kärleks pussar/ Alexandra Linnéa

Kommentarer
Anonym

rider du även fast hästen är halt?



2010-02-15 @ 20:40:55
alexandra

Såklar jag inte gör, men jag kan inte veta om hon är halt om jag inte rider för de syns inte när man longerar. Jag kanske verkar dum i huvudet men jag tänker iaf på hästen.



Blogg: http://aalexandralinnea.bloogg.se
2010-02-16 @ 18:24:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback