Inget hjärta ingen smärta?

Idag har faktiskt varit en ganska bra dag! :) På förmiddan hade jag matte, jag och Adam gjorde 23 tal! :D vi var så jävla grymma!!! :D Det var förvånandsvärt god mat idag också. :P På eftermiddan var det Svenska & Idrott, jag och Karro jobbade med vår debat om abort, och de gick ganska bra ;) på Idrotten skulle vi träna på våran dans vilket inte gick sådär jätte bra.. hehe. Efter skolan åkte jag med Elvira till stallet, gosade lite me ponnyn min som för övrigt har blivit chippad och mätt idag. Hon är bara 143! :D hihi de e bra för då är chansen mindre att hon blir för stor sen :P När jag red gick det iaf asbra! hon var fin men lite busig eftersom hon har stått så länge.. Ända till sista 5 minutarna! Då började hon halta lite igen!! :@ så vi får väl se hur det är på fredag :( Fan de gick asbra innan och sen förstördes allt :(  Haha min dag i korthet ;)


I Lööööv den här bilden! :D

Kiss/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
K L U R R



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-02-11 @ 07:35:49
K L U R R

Jag äääälskar också den bilden !! (a) :) <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-02-11 @ 07:36:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback