Jag är på bra humör nästan!! :D

heeeej :)
förlåt att jag inte har uppdaterat så bra.. men jag har faktiskt haft ganska mkt å göra..
men iaf. så har jag ganska mkt att berätta så håll i er!
1. Min ponny är inte halt längre! :D så jag har ridit på henne sön, mån, tis, å idag. I går å idag gick de asbra!!! :D faan va bra min ponny är asså! jag älskar henne! hon går så jävla fint, i takt å allt :) Till å med mamma sa att de va bra :)
2. Jag har loooov!! :D japp, gjorde matte prov idag, de gick nog åt helvete x) men nu är de iaf lov, jag är inte helt klar med koonsthistroian å No´:n men jag ska fixa de i mrron, sen ska jag ha IUP- samtal -.- men iaf de e typ 1 timme i skolan. det överlever jag.
3. Jag pratade med Aud idag :D asså jag blev typ luýcklig av att höra hennes röst! :P hon tycker att jag å Erica ska gå på träninslägret ist för vanligt läger. så vi ska göra de ist de blir fett bra :D
4. Jag ska åka till Gotland om en vecka!! fatar ni! 7 dagar!! jag längtar såå jävla mkt!! <3

haha ja de va typ de jag hade å säga :P

haha Emil i min Mango påse x)

Ganska glada pussar/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
Zara

HUHU jag skulle oxå gått på träningslägret men jag har konfaskiten då!!! :O :'(



2010-02-26 @ 22:47:40
alexandraa

fett synd :/ de kommer bli asbra tror jag :)<3



Blogg: http://aalexandralinnea.bloogg.se
2010-02-27 @ 22:10:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback