jag är såå effektiv

Yes box ;) jag är fett me effektiv! jag städa hela nedervåningen på typ 1 timme, jag diska, tvätta mitt täcke, damsög, och allt :D hihi så nu känner jag mig lite dukitg :P därför belönade jag mig själv nyss med lite Ben & Jerry´s :D :D de e fett me nice men jag tycker att jag förtjänar det (a) Idag var de första delen i svenska nationella, de gick väl ganska okej tror jag, de va inte jätte svårt tyckte ja iaf. Jag är vääldigt glad att jag har dyslexi för de tog mig typ 40 min över den tiden de andra hade x) därför e jag glad att jag hade typ så mkt tid jag ville :P men nog om de nu ;) de e så tråkigt.
Ni kanske vill veta varför jag städade :P haha ni vår veta de även om ni inte vill det. Det beror på att min ponny Sanziie ska chippas i morgon, (så jag får åka ut och tävla med henne) därför jobbar jag in lite extra poäng ;) Nu borde jag egentligen göra bild analys & konsthistoria.. -.- men.. jag orkar inte!! Jag måste ducha strax också, om en stund ska jag masa mig in i duchen.
Det bluir antagligen ett blogg inlägg till, lite senare innan House :D yes! idag är de house! ;)

Kiss/ Alexandra Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback