jag bloggar allt oftare i skolan :o

ja det är inte bra asså! men jag orkar inte jobba. Jag är trött, har SÅ JÄVLA ont i huvudet! och jag pallar inte med No :/ jag slutar om typ en timme och har ingen Ea. jag är tröööött! jag varken vill eller orkar jobba -.- asså jag har typ inte gjort något på de här 3 veckorna jag har gått i skolan. Men jag borde väl de.. så jag borde nog plugga.. Men de är så jobbigt när jag har så satans ont i huvudet :s aja jag borde väl försöka jobba lite nu -.- Efter skolan ska jag å mamma köpa hårfärg, eftersom jag måste färga håret snart igen.

Min älskade nutte ponny :) <33
Pussar / Alexandra Linnéa & co ;)

Kommentarer
bella

Nej det är du inte men du var, då(;



Blogg: http://bbllas.blogg.se/
2010-02-04 @ 14:49:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback