jag önskar att de vore bra

Jaha idag är det torsdag då.. Hela för middan gick åt till det skrifliga nationella, jag fick skriva på dator (a) eftersom jag har dyslexi så det blev mkt lättare då. Jag hoppas att det gick ganska bra men jag har ingen aning va de blir för betyg. På eftermiddan hade jag ea och gjorde ingenting så jag tog en promenad med adam hem i solen :) mysigt värre :) När jag kom hem gick jag direkt ut på fotta :) det va jätte mysigt de me.. men det blev aldrig något pluggande ooops hehe (a) aja men i morgon så ska! jag verkligen plugga. Sen somnade jag en stund i soffan också x) hehe.
Min dag i korthet ;) hoppas ni mår bra:)

"Men jag älskar det ändå. För vad vore tävling och vinst utan den hettande nervositeten innan"
känslokalla Pussar/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback