jag skulle ge vad som helst för att få tbx oss..

Jahap  idag e det torsdag. Jag gick upp kl 5 i morse.. åkte till stallet, red 6.45 det gick jätte bra idag me :) min ponny e så duktig så :) efter de så skulle jag smörja men jag han bara smörja sadeln å göra rent skydden. Sen frös mamma så mkt så vi åkte hem, åkkte hem vid 10 typ åt frukost å duschade. Sen typ somna jag i soffan x) vakna vid 12 så pluggade jag lite för jag va inte klar me No:n å bild analysen. Sen plugga jag till typ halv 3, åkte till centrum å gjorde syn undersökning, jag ska ha läsglasögon för att jag e typ "översynt" efter de gick jag till H&M å köpte tre tröjor :) sen gick jag till skolan -.- Idag 25 februari 2010 hade Alexandra Öhman sitt sista IUP-samtal på Sjöberska!! :D  sen direkt till stallet på Bus möte. sen åkte ja hem :P nu sitter ja här å lyssnar på musik å tänker.
senare kanske det blir en bild bomb men vi får se om jag orkar.. ;P
ha de gött ;)

Vad gör man när livet inte vill ha än? den frågan har jag inget svar på, har du?

Frågetecken/ Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback