Jobba, hem, möte, rida

Det är typ vad jag har gjort idag, vaknade vid halv 7 direkt till stallet för att jobba halv dag. Jag jobbade med Ida och de gick ganska bra trotts feber och hals ont. Vid 12 hämta pappa mig så jag kunde åka hem å äta samt vila lite på soffan (a) Sen var de tbx till stallet för BUS årsmöte, ett speciellt tack till Vanessa, felle och Anna som satt och lyssnade på vårt möte så vi inte beslutade fel saker ;). Efter årsmötet blev det ett snabbt webb möte, Sedan göra iordning hästen och rida. Hon är fortfarande inte helt fräsch så jag skrittar bara än så länge, vi jobade med den ökade skritten idag. Det är ganslak svårt fan.. Men vi lär oss.
De va min dag kort, ha de bra.

Det är oförlåtligt de jag gjort.. men jag älskar dig fortfarande och kommer alltid att göra..

/Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback