man får vad man förtjänar, rigtht?

Idag har inte direkt varit en bra dag -.- först matte, jag jobba ganska bra fram till rasten. Efter de så fixa jag å karro inför dabatten, de gjorde vi ända fram till Lunchen. Sen var det dax! jag blev typ skit nervös :s men det gick bra tycker ja iaf :) ja å karro fick flest röster tror jag :) men vi fick typ inte debatera klart, så vi ska fortsätta nästa vecka. Det var fett kul iaf och de va kul å lyssna också :) Sen va de idrott, eftersom vi inte hade någon dans så titta vi på de andra, de som visa upp danserna va jätte duktiga ;) Så hade vi fin besök av Simon också :)<3 så vi gjorde planer för helgen :P hihi. Sen var de stallet, jag red på Comedy, det gick väl sådär.. men han har härlig galopp iaf :) Lotta red me på den nya hästen "bozze" han e super sööt :) Sen åkte jag hem åt stuvademakaroner å farligkorv X) hihi. Duchade å sen prata ja me linnea i typ 50 min :) de va skönt att prata om något roligt när allt annat är piss.

För att jag å karolin var asbäst! idag :D <33

PuSs/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
Julia

Ni var verkligen jätte bra=D Det var så roligt att se=P



Blogg: http://ciiiitrus.blogg.se/
2010-02-17 @ 21:26:36
K L U R R

VI ROOOOOOOOOOOOCKADE FETTIGAST !!!!! :D <<3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-02-17 @ 21:43:31
K L U R R

Sv: uuuundra vem som har tagit den ? ;p <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-02-17 @ 21:49:56
Zara

näman :D red du på lillhästen? :D



2010-02-18 @ 22:59:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback