man får vad man förtjänar

Hellu alla människor! Idag är det måndag den 8e Februari 2010 så att alla vet om det. Dagen började med att jag försov mig! :@ så jag typ stessa järnet och fick skjuts av pappa :P Kom till skolan, sedan pratade jag, Linnea, Carro och Kathrin med Ansi om sven. eftersom vi inte fattar ett jävla piss av hans föreläsningar. Alla Vittra barn fattar.. Men en sak som var bra med förmiddan var att vi fick Mariekex på No:n :D de va nice, sen efter det kom Uno på att alla 9:or ska åka typ Vikingline eller någon sån båt! :D fatta va extremt kul de vorre!!! :D haha men nina päron var inte allt för positiva till den idén men men :P Vi kom också fram till att jag, Isak, Johan, Robin och Linnea ska ha typ filmkväll och sleeeapover hos Johan på Lidingö i sommar x) samt ett pool party hos Kathirn :P haha ja alltså ett för en gångs skull ganska kul No pass :o På eftermiddan hade jag engelska, vi typ bara läste då. Efter skolan var sandra så snäll och kom å hämta mig, Jojjo och Tvilling. Idag hoppade vi, jag hade Darkella, det gick ganska okej men jag är inte så nöjd..  haha de var min måndag :P (a)
Just i detta nu (20.19) sitter jag med färg i håret som jag strax ska skölja ur, Jag behövde färga håert så de för blir blont ;) Men den ska ut snart så jag lägger upp bilder lite senare :) 
 
Jag vet inte om jag älskar eller hatar den här låten.. Den väcker så mkt minnen.

Färg pussar/ Alexandra Linnéa

Kommentarer
K L U R R

Du glömde skriva att det faktiskt var tack vara MIG som ni fick mariekex !! ;) <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-02-08 @ 21:03:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback