OMG!!!! :D :D :D <333

jag är så jävla glad Idag!!!!! okej jag ska förklara hela dagen i rätt ordning så ni förstår ;)
Dagen började med sovmorgon till 8 :D för att sen åka till Bruket och åka skidor hela dagen. Det var ganska kul och inte så kallt! Vílket jag tyckte var väldigt bra ;) Vi åkte mellan typ 9.30 och 13.00. Sen åkte jag hem, bytte om och drog till stallet :) typ snacka lite med Carina :P de va väldigt kul ;) haha (de får ni inte veta något om :P) Sen red jag på min älskade ponny :) Hon är inte halt längre iaf, men för säkerhetsskull red jag inte så länge, men på slutet så gick de så jävla bra!!! Hon va så jävla lätt i handen jag kunde bara hålla ett lätt stöd och sä gick hon helt underbart bra, låg form och avlappnad! Så det var väldigt kul iaf. MEN dagen absolut bäästa! är att de som har Goliat hade pratat med mamma och jag kanske ska få åka till honom på Sportlovet OCH tävla honom!!! asså jag började typ gråta!! så underbart om jag får det asså!! men de är tyvärr inget säkert.. men jag hoppas som in i helvete! Jag ska nog fan börja be! jag vill verkligen det!! FATTAR NI HUR JÄVLA UNDERBART DET VORRE?!
hihi de var de viktigaste om min dag ;) <3
Och grattis till Mauro & Camilla som idag har varit tsm i ett år! :)<3

Fy fan va underbart om jag får träffa honom igen!!! <33

För en gångsskull LYCKLIGA pussar/ Alexandra Linnéa

Kommentarer
Klara

Gud vd kul! :D

Hoppas du får det!

Jag kan följa med till Gotland å tävla Tilda i samma klass (A) haha



Blogg: http://klarissan.webblogg.se/
2010-02-04 @ 17:09:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback