Ridläger & fototävling ;)

Japp nu har jag och Erica bestämmt att vi ska gå på Läger 5 I Sommar :) självklart på världens bästa karshem!! <3 Och jag har ju sagt att jag ska vara med i karros fototävling, men jag vet inte med vilken bild :P
Temat är Lycka  och man måste ha taguit bilden själv.

egentligen har jag tagit den här fast ändå inte (Självutlösare) x)
MEN! så mlkt lycka det kamn bli i mitt liv


Lycka för att jag minns den här dagen, den var undrbar och de var sommar!!


Kärlek är ofta lycka, oavsett om det är till en kompis eller Pojkvän

Hihi jag älskar hästar! :D
ne asså jag hittar igen riktigt bra som jag tagit själv :/ så de kansle inte blir något iaf.
va tycker ni?
Kiss/ Alexandra Linnéa

Kommentarer
Klurr

Jag gillar den andra bilden (: <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-02-02 @ 07:42:13
aalexandra

Jag me men de är svårt för andra att fatta ;) men får jag skriva en lång motivering kan de gå ;) <3



Blogg: http://aalexandralinea.blogg.se/
2010-02-02 @ 13:29:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback