TACK THERESE!

hihi ja tack Therese för att du har gjlpt mig med min blogg så mkt! :) <3
därför tycker jag att alla ni andra ska besöka hennes blogg! http://tlofstrand.blogg.se 

I morgon ska jag köpa hårfärg och kanske förga håret, blondare då eftersom rötterna har blivit mörka -.-' Och nästa Lördag ska ja & tvilling kolla synen hos Jojjo ;) så jag kanske får glasögon.. får jag det så ska jag klippa lugg, annars vet jag inte vad jag ska göra med mitt här x) hhaha jaja de kan jag lösa senare :P jag borde gå till tandläkaren och fixa en tand som sitter konsitgt typ :s men men jag orkar inte fixa allt x)


Fick bli en bild på Killroy & Diamant samt Bellini´s rygg x)
HARE!
Tack pussar/ Alexandra linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback