trött + plugg = SUGER

min dag har varit ganska trååkig. på förmiddan var det franska i 3 timmar :@ men jag jobbade faktiskt ganska bra :P belv klar med häftet ja skulle göra typ jätte fort. Sen skulle vi börja på ett nytt kapitel -.- Men men. På lunchen gick ja å Linnea till burger king å tjocka oss (a) så nu behöver ja inte äta mer den här veckan eftersom de är så onyttigt. När vi kom tbx så skulle mimmie pigg göra en packt att skolka typ en halv timme från musiken å säga att vi trodde den börja ett. Men sen blev de inte så iaf :S men det hade varit kul x) Iaf så skulle vi spela gittar på musiken, eftersom jag suger på de å det e fett tråkigt så fick linnea spela så tittade ja på henne :P Så de va inte speciellt kul. Efter skolan åkte jag me mamma först till Bauhaus, sen till skopunkten och jag fick ett par uggs :) sen såg jag masssssa skor som jag vill ha :) så jag måste åka dit en annan da å köpa dem ;) sist åkte vi till ica. Sen kom jag hem åt å kolla på tv. Nu ska jag plugga, för jag har såå mkt att göra -.- men jag får vara snabb bara. jag kanske bloggar sen igen :P hare gött :)<3


Jag läängtar till sportlovet när jag får träffa min bäbis :)<33333

Plugg hångel/ Alexandra Linnéa


Kommentarer
Mattias

Ajuste du, nu var det de här med läkerolen igen... Ska de försvinna ca 1 eller 2 views om dagen? :P Var verkligen sugen på en läkerol då :D... Men nej... fick ingen av dig :'(



Btw, fin bild :P



2010-02-16 @ 20:19:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback