4 dagar kvar

hellu hellu, ja nu är de bara 4 dagar kvar till jag kommer tbx ;) jag tycker att de ska bli fett skönt förutom att de e så jävla kallt hemma :/ men men de är de nog värt, jag har drömmt så jävla mkt konstigt den sista veckan :S och antagligen kommer de sluta när jag kommer hem. Idag (Söndag) var första dagen som de va molningt, så vi var mest inne och sen spela vi tennis :P I fredags var vi på marknad i Mogan och jag köpte en äkta Guesse väska :D och lite annat smått och gott :P i lördags blev de en lat dag vid poolen :P haha jag kommer säökert ha gått upp de kilona som jag lyckades gå ner förut så de är bara att börja träna igen när jag kommer hem :/ men men nu är de slut på fettma tiderna !
jag vet inte va jag mer ska säga :P haha jag längtar hem som satan, jag har förlorat mitt liv, ja just nu suger de mesta kuk så jag ska nog gå till vänster när jag kommer hem.
juste! Linnea Brodin om du läser de här så har jag typ en halv förklaring till varför de tog slut mellan mig och han. så jag ska berätta de för dig när jag landar på arlanda på fredag!<3 
juste jag är förbannad på Marie också (visst är de konstigt NOT! ) hon skulle skicka projektet efter vi sluta men jag har fortfarande inte fått de så jag komemr få stressa som en idiot och göra de på en vecka sen :@ 
ja de va allt för nu, vet inte om jag bloggar mera innan jag åker hem men ha de bra folket! <3
 
jag saknar glädjen, jag saknar lyckan, jag saknar tårarna och nu är de kanske slut? jag tror inte de komemr tbx nu..
Kisses/ Alexandra Linnéa

Kommentarer
Klurr

Superfin bild (: Undra vem som har gett dig insperation till den .. ? :p

Saknar dig ! <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2010-01-14 @ 21:24:23
aalexandra Linnéa

haahah jaa de kan man fråga sig ;) jag gillar den men din e finare :)

saknar dig me, när e nästa Modell dag?! :P <3



2010-01-14 @ 21:44:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback